De reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne-Marie Ploeg - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anne-Marie Ploeg - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

03 Oktober 2012 | Kenia, Nairobi

Ik ben veilig aangekomen! Dat is erg goed nieuws, niet?
Ik ben helaas nog niet op de plek van bestemming ondanks dat ik vanmiddag om 13:00 uur geland ben. Vanwege een miscommunicatie (niet aan mijn kant) stond er niemand op mij te wachten op het vliegveld. En dat ik opgehaald zou worden was eigenlijk het enige dat ik zeker wist voordat ik vertrok...
Maar een paar uur verder werd ik zeer vriendelijk geholpen door meerdere Kenianen. Nog een paar uur verder had ik een Keniaans telefoonnummer, duizend excuses ivm de miscommunicatie, een paar nieuwe vrienden en er was iemand onderweg om me naar een hotel te brengen.
Uiteindelijk arriveerde ik om 19:30 in het hotel en daar zit ik nu terwijl ik dit schrijf. Ik ben de enige in het restaurant en heb net een heerlijke beef curry gegeten.
Morgenochtend ben ik waarschijnlijk de enige aan het ontbijt aangezien ik om 07:30 word opgehaald. Dan word ik afgezet bij het busstation en zal ik 5 uur in een volkswagenbusje zitten om uiteindelijk in Meru aan te komen. Zodra ik daar ben en over internet beschik dan zal ik jullie laten weten hoe het daar met me gaat.
Mijn Keniaanse nummer is: +254736040715

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Marie

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 11818

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 25 November 2012

2 maanden werken in Kenia

Landen bezocht: